BTA – viena problematiškiausių draudimo bendrovių, su kuriomis esu susidūręs. Į mano automobilį atsitrenkė kitas vairuotojas, šioje situacijoje buvau nukentėjusysis, o kaltininkas naudojosi BTA draudimu. Kai kreipiausi į juos, prasidėjo tikra „dviejų galų“ istorija: atsiųskite tą, atsiųskite aną, dar nuotrauką, dar vieną nuotrauką, vėliau – visus automobilio dokumentus.
Kai paaiškėjo, kad mano automobilis yra lizinguotas, prasidėjo pasiteisinimai, kad jie pinigų man nemokės – tik bankui. Tačiau ir bankui jie nenorėjo normaliai pervesti, vis kartojo, kad reikalinga serviso sąmata remontui, nors aš buvau pasirinkęs piniginę išmoką ir jie patys buvo paskaičiavę žalos sumą, su kuria sutikau. Po kelių mėnesių tampymosi jie vis dėlto pervedė pinigus bankui, bankas paprašė sąmatos, pagal kurią buvo apskaičiuota žala… ir nuo to momento prasidėjo ignoravimas, kuris tęsiasi iki šiol. Savo pinigų taip ir nesulaukiau.
Kita didžiulė problema – administratorių sistema. Kiekvienai eismo įvykio bylai priskiriamas „asmeninis“ administratorius, kuris turėtų viską kuruoti, tačiau realiai su juo susisiekti beveik neįmanoma. Tiesiog nėra jokio tiesioginio telefono numerio – visada turi skambinti į bendrą liniją, kur standartinis atsakymas tas pats: „Jūsų administratorius dabar užimtas, perduosime jam žinutę, kad jums perskambintų.“ Deja, jis NIEKADA neperskambina, ir taip viskas sukasi uždaru ratu be jokios realios pažangos.
✍️ Palikti atsiliepimą
Prisijunkite, kad paliktumėte atsiliepimą
Prisijungti su Google🛡️ Apeliacija dėl atsiliepimo pašalinimo
Jei esate šiame puslapyje paminėtas asmuo ar įmonė ir manote, kad atsiliepimas pažeidžia taisykles ar neatitinka tikrovės, galite pateikti prašymą jį pašalinti.